Subject: FW: Mariavälja DP
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Jun 2025 14:57:38 +0300

Palun reg

From: Liina Ollema <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 10, 2025 10:50 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Mariavälja DP

Tere

Nagu telefonis kokku leppisime, siis saadan korraks ülevaatamiseks
Mariavälja korrigeeritud lahenduse.

1.	Nihutasin 30 m ulatuses planeeritava sõidutee servast välja kõik
planeeritava.
2.	Kandsin peale kaitsevööndi perspektiivsest teelahendusest
lähtuvalt.
3.	Planeeritav pumpla jääb 30 meetri alast välja ja juurdepääs
sellele on läbi planeeritava krundi pos 1 (juurdepääsu servituut on
joonisel).
4.	Olemasolev kergliiklustee 11424 Jälgimäe tee ääres on vastava
tingmärgiga tähistatud.
5.	Arendusega kaasnevad sadulautorongid. Lisasime sadulautorongi
šablooni 16,5 m ristmikule (vähtav tehnovõrkude koondplaanil).
6.	Tehnovõrke riigiteele ei kavandata.
7.	Sademeveelahendus antakse projektis, kui paika on saanud hooned ja
parklad, eemaldasin kraavi ja lisasin sademeveetorustiku. Vesi juhitakse
haljaspuhvrile. Täiendan ka märkusest tulenevalt seletuskirja.
8.	Müratõke, millest me telefonis rääkisime ei olnud mürasein, vaid
joon, mis tähistas müralevikut. Sellega on kõik korras.

Ilusat

Liina Ollema

projektijuht - planeerija

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 533 166 03

Plannum OÜ

Tartu mnt 84a, 10112 Tallinn